COMUNA
AGAPIA
jud. Neamț
Agapia, Romania
Atribuțiile serviciului Achiziții constau în:

(1) soluționarea adreselor și petițiilor care sunt repartizate de către șeful ierarhic;
(2) participarea la licitațiile organizate de către Primărie întocmind documentațiile prevăzute de legislația în vigoare;
(3) elaborarea contractelor ce se încheie în urma adjudecării licitațiilor la care a participat;
(4) asigurarea prelucrării, analizării în cadrul serviciului a unor acte normative, documentare juridică, articole, alte lucrări în vederea pregătirii profesionale de specialitate;
(5) elaborarea programului anual al achizițiilor publice, pe baza necesităților și priorităților comunicate de celelalte compartimente din cadrul primăriei;
(6) elaborarea sau dupa caz coordonarea activității de elaborare a documentației de atribuire , ori în cazul organizării unui concurs de soluții, a documentației de concurs;
(7) îndeplinirea obligațiilor referitoare la publicitate, astfel cum sunt acestea prevăzute în legislație;
(8) aplicarea și finalizarea procedurilor de atribuire;
(9) constituirea și păstrarea dosarului de achiziție publică.

Administrativ
AVIZIER ELECTRONIC
Administrativ
DOCUMENTE RECENTE
Religie
CALENDAR ORTODOX

Ieri, 09 septembrie, am sărbătorit:

  • Sfinții Ioachim și Ana

Astăzi, 10 septembrie, sărbătorim:

  • Sfintele Mucenite Minodora, Mitrodora și Nimfodora

Mâine, 11 septembrie, vom sărbători:

  • Sfânta Teodora din Alexandria
  • Sfântul Eufrosin bucătarul

Poimâine, 12 septembrie, vom sărbători:

  • Sfântul Mucenic Autonom
fb/primaria.agapia
Ultima actualizare:
09:50 | 9.09.2025
Distribuie:
Sari la conținut
Comuna Agapia, județul Neamț
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.