PROGRAM AUDIENŢE

PRIMAR

săptămânal, în ziua de MIERCURI, orele 9,00 – 12,00, pentru luarea la cunoştinţă şi soluţionarea problematicii referitoare la:

  • Activitatea instituţiilor şi serviciilor publice aflate sub autoritatea primăriei;
  • Administrarea domeniului public şi privat al comunei Agapia;
  • Execuţia bugetului comunei Doljeşti;
  • Aplicarea legilor fondului funciar;
  • Diverse alte probleme de interes public.
  • Toate celelalte probleme ale administraţiei locale care nu au fost rezolvate de cei care au atribuţii legale de a le realiza.

PROGRAM AUDIENŢE

VICEPRIMAR

săptămânal în ziua de LUNI, orele 9,00 – 12,00, pentru luarea la cunoştinţă şi soluţionarea problematicii referitoare la:

  • Implementarea strategiilor, prognozelor şi programelor de dezvoltare economico-socială;
  • Proiectele de organizare şi amenajare a teritoriului comunei, de dezvoltare urbanistică generală, autorizarea edificării construcţiilor;
  • Construcţia, întreţinerea şi modernizarea drumurilor, podurilor precum şi a întregii infrastructuri aparţinând căilor de comunicaţii de interes comunal;
  • Documentaţii pentru lucrări de investiţii;
  • Executarea şi recepţia investiţiilor şi a lucrărilor de reparaţii;
  • Diverse alte probleme de interes public;

PROGRAM AUDIENŢE

SECRETAR GENERAL

săptămânal în ziua de MARŢI, orele 9,00 – 12,00 pentru luarea la cunoştinţă şi soluţionarea problematicii referitoare la:

  • Asigurarea legaturii cu Consiliul local ;
  • Activităţile de stare civilă, autoritate tutelară, asistenţă socială, protecţia drepturilor copilului;
  • Eliberarea adeverinţelor, certificatelor şi a altor documente cu regim special;
  • Completarea şi evidenţa registrelor agricole;
  • Diverse alte probleme de interes public.
.c-documents .show-all-btn { margin: 7px 0 0 0; padding-top: 7px; border-top: 1px solid transparent; border-top-color: transparent; text-align: center; } Sari la conținut