PROGRAM AUDIENŢE
PRIMAR
săptămânal, în ziua de MIERCURI, orele 9,00 – 12,00, pentru luarea la cunoştinţă şi soluţionarea problematicii referitoare la:
- Activitatea instituţiilor şi serviciilor publice aflate sub autoritatea primăriei;
- Administrarea domeniului public şi privat al comunei Agapia;
- Execuţia bugetului comunei Doljeşti;
- Aplicarea legilor fondului funciar;
- Diverse alte probleme de interes public.
- Toate celelalte probleme ale administraţiei locale care nu au fost rezolvate de cei care au atribuţii legale de a le realiza.
PROGRAM AUDIENŢE
VICEPRIMAR
săptămânal în ziua de LUNI, orele 9,00 – 12,00, pentru luarea la cunoştinţă şi soluţionarea problematicii referitoare la:
- Implementarea strategiilor, prognozelor şi programelor de dezvoltare economico-socială;
- Proiectele de organizare şi amenajare a teritoriului comunei, de dezvoltare urbanistică generală, autorizarea edificării construcţiilor;
- Construcţia, întreţinerea şi modernizarea drumurilor, podurilor precum şi a întregii infrastructuri aparţinând căilor de comunicaţii de interes comunal;
- Documentaţii pentru lucrări de investiţii;
- Executarea şi recepţia investiţiilor şi a lucrărilor de reparaţii;
- Diverse alte probleme de interes public;
PROGRAM AUDIENŢE
SECRETAR GENERAL
săptămânal în ziua de MARŢI, orele 9,00 – 12,00 pentru luarea la cunoştinţă şi soluţionarea problematicii referitoare la:
- Asigurarea legaturii cu Consiliul local ;
- Activităţile de stare civilă, autoritate tutelară, asistenţă socială, protecţia drepturilor copilului;
- Eliberarea adeverinţelor, certificatelor şi a altor documente cu regim special;
- Completarea şi evidenţa registrelor agricole;
- Diverse alte probleme de interes public.